دانلود مجموعه زیباترین گل های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012-2011 Uefa Champions League Best Goals
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 483
نویسنده : KAKA

نام : زیباترین گل های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2011-2012 Uefa Champions League 2011-2012 Best Goals
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV – خوب
فرمت : TS
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2012
مدت زمان : 50 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : لیگ قهرمانان اروپا (به انگلیسی: Uefa Champions League) (که معمولاً با نام لیگ قهرمانان یا در گذشته با نام جام باشگاه‌های اروپا شناخته می‌شود) مجموعه‌ای از مسابقات فوتبال باشگاهی فصلی است که توسط یوفا تشکیل شده و از 1955 برای موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شود. جایزه این رقابت‌ها، جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا، معتبرترین جام باشگاهی در جهان ورزش است.
تا سال 1992 این لیگ با نام جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد. لیگ قهرمانان اروپا با اعتباری که دارد، از رقابت‌های جام یوفا و جام برندگان (که دیگر برگزار نمی‌شود) معتبرتر است.
این مسابقات از دو دور تشکیل شده‌است. (دور مقدماتی (گروهی) و دور حذفی) این مسابقات در غالب 8 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه 2 تیم به دور حذفی راه پیدا می‌کنند. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در به مصاف قهرمان باشگاه‌های قاره‌های دیگر در جام باشگاه‌های جهان خواهد رفت و هم چنین به مصاف قهرمان جام یوفا در سوپر جام اروپا خواهد رفت.
رئال مادرید موفق ترین تیم در تاریخ این رقابت است که 9 بار قهرمان این جام معتبر شده‌است. رئال مادرید در همان 5 فصل اول پی در پی در این جام، قهرمان شده است و آخرین قهرمانی اش در سال 2002 بوده‌است. پس از سال 1992 که نام این جام به لیگ قهرمانان اروپا تغییر یافت، تنها تیمی که پی در پی قهرمان شده‌است، آ. ث. میلان است که دو سال پی در پی قهرمان شده‌است. قهرمان فعلی این جام معتبر، چلسی است که پس از تساوی 1 – 1 در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی 4 – 3 بایرن مونیخ را در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، یعنی آلیانز آرنا شکست داد.

پیش نمایش:

Uefa Champions League 2011-2012 Best Goals Screenshot





:: موضوعات مرتبط: فیلم , مستند , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: